Terug

SAMENWERKING

Kliekipedia is een initiatief van SIRE. Het Voedingscentrum beheert Kliekipedia.nl sinds eind 2015. Kijk voor meer informatie en tips om slim met eten om te gaan op www.voedingscentrum.nl/minderverspillen.

Daarnaast mocht Kliekipedia.nl rekenen op de enthousiaste bijdrage van:
- Veel consumenten
24Kitchen
De Nationale DenkTank
- Het nieuwe kliekjesboek (Puck Kerkhoven 2014)
- Koken met restjes is leuk! (Daisy Scholte & Jill Overmaat 2015)
- Van kliek naar sjiek

De bijdragen van commerciële partijen zijn sinds eind 2015 niet meer opgenomen in de site i.v.m. de gedragscode van het Voedingscentrum.
Bij de realisatie van deze campagne waren o.a. de volgende partijen betrokken:
- Kliekipedia is bedacht door het reclamebureau Orchestra.
- Voor het design en de realisatie tekende DigitasLBI.
- Schuttelaar & Partners en Pitch PR hebben gezorgd voor de PR en communicatie rondom Kliekipedia.  
- Sanoma heeft de consument online verwezen naar Kliekipedia.